U portalampada B22 pò impedisce u cuntattu?

Un capu di lampada B22 hè equipatu cù u B22Portalampada europeuinterfaccia di fonte di luce.Ci sò dui rimesse di bambù di carta elevata cù un diametru di 22 mm, chì hè utilizatu per uttene l'interfaccia di lampa B22.Hè l'interfaccia più utilizata per i lampadini.

B22 Lighting head: Hè un tipu di testa di lampada.A testa di lampada si riferisce à e parti cunnessi à a fine di a linea di luce elettrica è per a stallazione di lampadine.Hè un cumpunente chì fissa i lumi nantu à u sediu di lampa è cunnetta a luce à l'alimentazione.Portalampada Elettricue fonti utilizanu principalmente u metudu di nomenamentu di a testa di lampada è di u sediu.U significatu di u simbulu pertinenti hè: B mount lamp head, è i numeri daretu B indicanu u diamitru di u cunchiglia, comu: B22D/25 × 26-a bayonet lamp head cu dui fogli tocco, un diamitru di circa 22mm;U diametru di a falda hè di circa 26 mm.

U metudu di prevenzione di scossa elettrica quandu si usa a testa di lampa B22:
1. U disignu strutturale di u flussu di a cità senza lampada fluorescente polu deve esse garantitu.Quandu u cunchiglia ausiliarie chì ùn hè micca furnutu cù ogni forma di lampada, quandu u lampu hè spin in u supportu di lampade stipulatu in u GB 17935 Power -striped metal parts.
2. A prova specificata si riferisce à a prova di e so qualificazioni.Se necessariu, applicà forze 10 N.
3. U disignu strutturale di a testa di lampada filettata deve risponde à i requisiti di l'illuminazione ordinaria (GLS) per prevene u cuntattu accidentale cù i lampadine.
4. Pudete utilizà i rigulamenti specificati in 7006-51A in GB 1483-2001 per pruvà e qualificazioni per pruvà l'E27Portalampada per a casa.
5. L'esigenze di l'ispezione per u flussu di l'auto-città senza u capu di u flussu di a cità di u capu B22 sò listessi cum'è quella di a lampada incandescente cù a stessa testa di lampada.
6. Eccettu per i pezzi di metallu di carica nantu à a testa di u lampu, i pezzi di metallu fora di a lampa ùn deve micca esse caricati o faciuli di guidà.Per pruvà, ogni materiale cunduttivu di demolizione deve esse piazzatu in u locu più sfavore senza usà arnesi.
7. Aduprà a resistenza di insulation è a prova di forza dielettrica per pruvà s'ellu hè qualificatu.

3. Storage, mantenimentu è mantenimentu di rigulamenti quantitativi

1. Mettite cù cura è micca di scaccià.

2. Sì i rigulamenti ùn sò micca usati per un bellu pezzu, deve esse puliti regularmente è aduttà lubricant antirugginu è altre misure antiruggini.

3. I cundizioni di almacenamento per i rigulamenti quantitativi sò:
a) Temperature: 20 ℃ ~ 25 ℃;
b) Sustanze chimiche è altri gasi corrosivi cum'è acidi è alkali-free.

Quartu, precautions prima di usu
Asciugà e tracce d'oliu, polvera è caspa nantu à a superficia di a superficia regulatoria prima di utilizà a gasa di misurazione.Pulite a superficia di a misurazione.

Quintu, precautions durante l'usu
Quandu l'utilizanu, per piacè mettelu ligeramente, ùn esercitate micca impattu nantu à e regulazioni quantitative per prevene a deformazione.A prova deve esse pruvata strettamente in cunfurmità cù i requisiti di e norme è e specificazioni.Ùn aduprate micca regulazioni quantitative per verificà i campioni di supporti di lampada ruvida è impura.

gsdvdfb

csdvfd


Tempu di Postu: Aug-05-2022