Cosa hè Anchor: Una panoramica di Anchor.L'ancora hè un dispositivu, di solitu fattu di metallu

Ci sò parechje viti in i nostri prudutti cum'èScatola di distribuzione,Presa elettricaèPortalampada)

L'ancora hè un dispositivu, di solitu fattu di metallu, utilizatu per assicurà un vasu à u lettu di un corpu d'acqua per impedisce chì l'imbarcazione si spostà per via di u ventu o di a corrente.L'ancora pò esse temporale o permanente.L'ancora permanente sò aduprate in a creazione di un amaru, è sò raramenti spustati;un serviziu specializatu hè nurmalmente necessariu per spustà o mantene.I vapuri portanu unu o più ancore tempuranee, chì ponu esse di diversi disinni è pesi.

Evoluzione di l'ancora

I primi ancore eranu prubabilmente rocce, è parechji ancore di roccia sò stati truvati datati almenu da l'Età di Bronzu.Waka (canoe) Maori pre-europeu hà utilizatu una o più petre cave, attaccate cù corde di lino, cum'è ancore.Parechje muderni muderni si basanu sempre nantu à una grande roccia cum'è l'elementu primariu di u so disignu.In ogni casu, aduprendu a massa pura per risistiri à e forze di una tempesta solu funziona bè cum'è un amaru permanente;una roccia abbastanza grande seria quasi impussibile di trasfurmà in un novu locu.

L'antichi grechi anu utilizatu cesti di petri, sacchi grossi pieni di sabbia, è tronchi di legnu pieni di piombo.Sicondu Apollonius Rhodius è Stefanu di Byzantium, l'ancore eranu formate di petra, è Athenaeus dichjara ch'elli eranu ancu qualchì volta fatti di legnu.Tali ancore tene u bastimentu solu per u so pesu è da u so attritu longu u fondu.

Ciò chì Kinfast pò furnisce

· Ancora di Concrete à Gas

Gas Concrete Anchor hè utilizzatu per riparà i tubi di gas è acqua, cavi è supporti di tubi in cimentu, béton aeratu, mattone solidu è petra naturale cù una struttura densa. I denti esterni si allarganu in u materiale di custruzzione per assicurà una alta capacità portante.

· Ancora Heavy Duty

Heavy Duty Anchor hè un ancore filettatu internu per a stallazione di pre-posizione in cimentu senza crack.Durante a stallazione, u conu hè tiratu in a manica di espansione è si espande contr'à u muru di u foru.


Tempu di Postu: Aug-05-2022