Flussu di trasfurmazioni di stampa

Stamping Processing Flow .Stamping Parts sò a tecnulugia di pruduzzione di utilizà a putenza di l'equipaggiu di stampazione convenzionale o speciale per sottumette direttamente a lamiera à a forza di deformazione è deforma in u moldu, in modu di ottene parti di produttu cù una certa forma, dimensione è prestazione. .
1. Determinà a quantità di cumpensu di deformazione secondu u materiale, a struttura di u produttu, etc.
2. Sicondu a quantità di cumpensazione, u fustu hè designatu per punch out i prudutti finiti o semifiniti.
3. Prucessa i prudutti semifiniti à i prudutti finiti.
4. I fenomeni sfavorevuli includenu cracks, wrinkles, strains, unven thickness, and out-of-shape.

Tapping and thread processing:
1. U filu internu prima perfora u diametru è a prufundità di u pirtusu di fondu (a dimensione di u pirtusu di fondu hè determinata da a specificazione di u filu);u filu esternu hè prima trasfurmatu à u circhiu esternu à u grande diametru di u filu (a dimensione hè determinata secondu a specificazione di u filu).

2. Filu (Portalampada filettatu) Trattamentu: filettatura interna di u filu cù u toccu di gradu currispundente;tornitura di filettatura esterna cù filettatura di filettatura o filettatura di manica.

3. Fenomeni sfavore includenu filamenti casuali, dimensioni non-uniformi, ispezione di calibre di filu senza qualificazione, etc.
Attachment: I materiali sò principarmenti scelti da u ramu, l'aluminiu, l'acciaio à pocu carbonu è altri metalli o non metalli cù una resistenza à a deformazione bassa, una bona plasticità è una bona duttilità secondu e esigenze di l'usu.

I pezzi stampati sò furmati appliendu una forza esterna à i piatti, strisce, tubi è profili per mezu di presse è fustelle per pruduce deformazione plastica o separazione, per ottene pezzi di travagliu (parti stampate) di a forma è a dimensione necessaria.Stamping è forgiatura sò tramindui trasfurmazioni di plastica (o trasfurmazioni di pressione), cunnisciuti cullettivamente cum'è forgiatura.I blanks per esse stampati sò principalmente piastre è strisce d'acciaio laminate à caldu è à friddu.

pezzi stampati (Accesoriu elettricu)sò furmati principarmenti da stamping metallu o materiali foglia non-metallu cù a prissioni di una pressa à traversu un stamping die.Havi principalmente e seguenti caratteristiche:
①I pezzi di stampatura sò fabbricati da stamping sottu a premessa di u cunsumu di materiale bassu.I pezzi sò ligeri in pesu è rigidu, è dopu chì a foglia hè plasticamente deformata, a struttura interna di u metale hè migliurata, perchè a forza di e parti stampate hè aumentata..
②Stimbratura di parti (Accessori elettrici) anu una alta precisione dimensionale, a stessa dimensione di e parti di u muffa, è una bona intercambiabilità.Ùn ci hè micca bisognu di più lavorazione per risponde à i requisiti di assemblea generale è di usu.
③In u prucessu di stampa, postu chì a superficia di u materiale ùn hè micca dannata, i pezzi stampati anu una bona qualità di a superficia è un aspettu liscia è bella, chì furnisce cundizioni convenienti per a pittura di a superficia, l'electroplating, a fosfatazione è altri trattamenti di superficia.

Materiali di foglia, stampi è equipaghji sò i trè elementi di u prucessu di stampa.Stamping hè un metudu di trasfurmazioni di deformazione à friddu di metalli.Per quessa, hè chjamatu stamping à fretu o stampa di foglia, o stamping for short.Hè unu di i metudi principali di trasfurmazioni di plastica di metallu (o trasfurmazioni di pressione), è appartene ancu à a tecnulugia di l'ingegneria di furmazione di materiale.


Tempu di post: 16-ghjugnu-2022