Chì sò i prublemi cumuni è e soluzioni in l'usu di viti in acciaio inox?

Viti in acciaio inoxpresa,cambiaoplugsò usati in una quantità enorme in a nostra vita di ogni ghjornu, ma i prublemi cumuni è e so suluzioni in l'usu di ogni ghjornu ùn sò micca cunnisciuti assai, cum'è anti-loosening, rusting, è breakage.Se a vite hè troppu grande, pruvucarà danni distruttivi à i cumpunenti di l'equipaggiu.A seguita hè una lista di sti prublemi cumuni è i metudi per impediscenu.

Anti-allentamento di viti in acciaio inox

Per dì simpliciamente, usA vite d'acciaio inossidabile deve esse usata nantu à u materiale di u produttu in modu chì a vite d'acciaio inossidabile ùn cascà micca ligeramente.I viti sò necessarii per esse più strettamente cunnessi cù u materiale di u produttu.Per a suluzione di viti in acciaio inox anti-loosening, ci sò i seguenti dui suluzioni.

1. Aduprà a resistenza di materiali spiciali, cum'è i materiali di resina d'ingegneria, chì anu una bona resistenza.Attaccà à u filu di viti in acciaio inox.Fà lu mechanically rub contru à u nut, o pruduttu materiale.Genera vibrazione è resistenza assoluta.Risolve cumplettamente u prublema di viti sciolti.

2. Applicà una strata di cola nantu à u filu di vite in acciaio inox, cusì chjamatu dispensazione.Questa cola hè chjamata cola resistente à a goccia.Questa cola hà boni proprietà, cum'è alta viscosità è non-toxicità.Questa cola hè appiicata à viti d'acciaio inox, è quandu si secca, aderisce assai bè.U filu di viti d'acciaio inox pò esse cumminatu cù u filu di noce, o dopu chì u pirtusu filettatu di u produttu hè unitu, risultatu in un effettu super strettu. 

Prublemu di ruggine di viti in acciaio inox

1. L'attaccamentu di polvera o particeddi di metalli dissimili, in l'aria umida, l'attaccamentu è l'acqua condensata di a vite in acciaio inox liganu i dui in una micro-batteria, chì provoca una reazione elettrochimica è distrugge a film protettiva.

2. Succhi organici (cum'è ligumi, zuppa di noodle, sputum, etc.) aderiscenu à a superficia di viti in acciaio inox.In a prisenza di l'acqua è l'ossigenu, l'acidi organici sò furmati, è l'acidi organici corroderanu a superficia metallica per un bellu pezzu.

3

3. A superficia di viti in acciaio inox cuntene acidi, alkali è sali (cum'è l'acqua alkalina è l'acqua di calce splashing da i muri di decoru), causannu a curruzzione localizata.

4. In l'aria contaminata (cum'è l'atmosfera chì cuntene una grande quantità di sulfide, carbon oxide è nitrogen oxide), quandu si scontra l'acqua condensata, formarà u puntu di liquidu di l'acidu sulfuricu, l'acidu nitricu è l'acitu acìticu, chì causanu corrosione chimica.

I cundizioni di sopra pò causà danni à a film protettiva nantu à a superficia di viti in acciaio inox è causanu rust.Per quessa, per assicurà chì a superficia di a vite in acciaio inox hè permanentemente luminosa è micca arrugginita, avemu da fà a pulizia nantu à a so superficia.

Prublemu di frattura di viti in acciaio inox

In generale, i viti in acciaio inox raramente si rompenu.Perchè u filu di vite in acciaio inox stessu hè relativamente duru.Ma in certi circustanzi, i viti in acciaio inox ponu sempre rompe.Allora chì sò i mutivi principali di a frattura di viti in acciaio inox?

1. A qualità di a materia prima utilizata per i viti in acciaio inox hè povira, è a qualità di i viti in acciaio inox ùn hè micca bonu.L'impurità risultatu in una durezza insufficiente di viti in acciaio inox.

2. U prucessu di pruduzzioni di viti in acciaio inox.Per esempiu, viti in acciaio inox cù testa eccentrica è eccentricità, è u valore Q hè troppu prufonda è u disignu di a pusizione R hè troppu chjucu durante l'operazione di punching down durante a produzzione.

3. U cliente usa troppu forza quandu aduprà viti in acciaio inox.Hè generalmente cunsigliatu di fà una prova di torque nantu à viti in acciaio inox per vede quale hè a forza di rottura minima, è poi aghjustà u torque currispundente.

I trè motivi sopra sò i mutivi principali di a frattura di viti in acciaio inox.Ci sò parechji prublemi di rottura di viti.Se nimu di ciò chì sopra hè a causa di a rottura, duvete verificà passu à passu per truvà a causa finale.

Per più infurmazione nantu à i viti inossidabili, per piacè cuntattateci.

 


Tempu di Postu: Jul-06-2022